מה זה סטרימינג?

21/03/2021

שלום. "העתיד כבר כאן" {מה זה סטרימינג?} אני הראשון בארץ וכרגע היחידי שהקמתי אתר סטרימינג - רכישת שמיעה דיגיטאלית אונליין כמו ספוטיפיי, אפל מיוזיק, אי טיונס, נטפליקס ועוד, ככה מוכרים היום מוזיקה בעולם והאומנים יכולים לשמור על זכויות היוצרים והקניין הרוחני שלהם. מעל 1300 גננות, מפעילות, מורות, אנשי חינוך והורים עברו לסטרימינג - השמעה אונליין. האלטרנטיבה היחידה להשיג היום מוסיקה להפעלה וללימוד והכל חוקי. יש תגובות באתר.

ניתן לקרוא את כל ההסבר, ובשמחה ניתן להתקשר ולקבל הסבר, להתייעץ ולשאול שאלות בטלפון 0522538297 בברכה - עמוס ברזל.

כל מי שרוכש.ת מנוי שנתי מקבל.ת הסבר אישי מעמוס ברזל בטלפון. 0522538297

פעם היו תקליטים, אחר כך קלטות, ודיסקים והיום יש סטרימינג - השמעה אונליין. זה העתיד. זו דרך קלה נוחה ומהירה וחוקית להגיע למוסיקה שרכשת, מכל מקום בעולם.

עד היום יצאו לאור 89 דיסקים שונים שהם 1702 שירים וכל זה פתוח 24/7. שירי הפעלה, חגים, [כולל ידועים] יום הולדת, שירי בוקר, תוכניות דידקטיות, ריקודים, ספורט, חיות, נעימות, שירי הפעלה וחגים באנגלית. כל מה שגננת והורה צריכים להפעלה יום יומית בגן ובבית. כל מי שנרשם לאתר מקבל בסטרימינג ללא תשלום 43 שירי הפעלה "פעלולי גן".  כל מי שלא תעבור תשאר מאחור

ניתן לרכוש "מנוי שנתי" במחיר 0.78 אג' ליום לכל 1670 השירים באתר, בתשלום שנתי.

כל מי שרוכש.ת מנוי מקבל.ת הסבר אישי מעמוס ברזל בטלפון. 0522538297

אפשר גם לרכוש אלבום שירים לשנה 18 ש"ח. זה פחות משקל לשיר.

נכנסים לאתר נרשמים מקבלים קוד [רק בפעם הראשונה] משלמים ונכנסים לאזור האישי - בטלפון דרך האיור של האוזניות. השירים נמצאים אצלך בטלפון, במחשב או בטאבלט, אך אין אפשרות להוריד אותם כי הם בענן ודרכו משמיעים. היתרונות: השירים לא תופסים מקום בטלפון, הם באיכות גבוהה, ניתן לערוך פלייליסט [רשימת השמעה אישית]. בכל שירי החגים, יום הולדת, חיות, שבת ועוד יש גם את השירים הידועים וגם שירי הפעלה חדשים. מילות השירים אומרות איך לפעול.

במשך הזמן בנושאים רבים יתווספו אלבומי הפעלה רבים ושירים חדשים לשירים הקיימים חינם, ללא תוספת תשלום בתקופת המנוי. באתר יש דוגמאות לכל השירים ומילות השירים. לסיכום העתיד כבר כאן ואין כל סיבה להשאר מאחור. בלחיצת כפתור אחת מגיעים לכל מה שרכשתם. ניתן בשמחה להתייעץ ולשאול שאלות בטלפון 0522538297 בברכה - עמוס ברזל.

האתר https://amos-barzel.co.il/   סרטון הדרכה על האתר https://www.youtube.com/watch?v=3bwbqTs2ZgQ

 

 

 

סל הקניות שלי